|
Moeller |
ZEV
- rewolucyjny, elektroniczny system ochrony silników dla
pr±dów od 1 do 820 A
|
Elektroniczny
przeka¼nik przeci±¿eniowy firmy Moeller jest jednym z
najnowocze¶niejszych urz±dzeñ do ochrony silników. Realizuje on
funkcjê zabezpieczania silnika zarówno przez bezpo¶redni pomiar
temperatury w uzwojeniach, jak i kontrolê pr±du w torach
zasilaj±cych urz±dzenie.
Elektroniczny
przeka¼nik przeci±¿eniowy ZEV
-
|
Zabezpieczanie silników przed przeci±¿eniem, asymetri± i
zanikiem faz, zwarciem doziemnym oraz przekraczaniem
temperatur w uzwojeniach silnika.
|
- |
Nowy,
niezawodny sposób pomiaru pr±du w ca³ym zakresie pr±du od 1
do 820 A (przetworniki z cewk± Rogowskiego).
|
- |
Napiêcie
zasilaj±ce 24-240 V AC / DC.
|
- |
Mo¿liwo¶æ
zabezpieczania silników podczas ciê¿kich rozruchów (8 klas
wyzwolenia).
|
- |
Mo¿liwo¶æ
odczytywania komunikatów na wy¶wietlaczu LCD.
|
Termiczne zabezpieczenie
Silnikowe przeka¼niki przeci±¿eniowe nale¿± do grupy urz±dzeñ
zabezpieczaj±cych, zale¿nych od pr±du. Kontroluj± po¶rednio
temperaturê uzwojenia silnika na podstawie pr±du p³yn±cego
przez doprowadzenia i stanowi± tani± ochronê przed
zniszczeniem przez :
- brak rozruchu
- przeci±¿enie
- przerwê w fazie
Standardowe silnikowe przeka¼niki przeci±¿eniowe kontroluj±
temperaturê za pomoc± bimetalu.
Termistorowe zabezpieczenie
Element ochronny, który zabezpiecza silnik elektryczny przed
przeci±¿eniem, przez bezpo¶redni pomiar temperatury za pomoc±
termistora.
Przy przekroczeniu temperatury aparat zg³asza sygna³ lub
bezpo¶rednio wy³±cza w³a¶ciwy stycznik .
Ten aparat sprawdza sygna³y z czujników temperatury
(rezystorów PTC), które s± wbudowane w uzwojenia silnika.
Przy ogrzaniu powy¿ej warto¶ci granicznej termistory PTC
zwiêkszaj± znacznie swoj± rezystancjê, przy³±czony
termistorowi przeka¼nik przeci±¿eniowy wykrywa to i aparat
zg³asza sygna³ lub bezpo¶rednio wy³±cza w³a¶ciwy stycznik
stosowany do silników z
wbudowanym termistorem na uzwojeniach .
|
|
<<< wstecz |
gora ^ |
|